.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل امور مالیاتی مازندران خبر داد ؛
طرح جامع مالیاتی در مازندران اجرا می‌شود
شمال نیوز: با اجرای شدن کامل این طرح همه شهروندان مازندارنی می‌توانند از هر نقطه از کشور خدمات یکپارچه مالیاتی دریافت کنند.

 شمال نیوز: مدیرکل امور مالیاتی مازندران گفت: طرح جامع مالیاتی در مازندران اجرایی می شود.خبرگزاری فارس: طرح جامع مالیاتی در مازندران اجرا می‌شود

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی مازندران، علی اکبر حمزه ای از اجرای طرح جامع مالیاتی در  امسال در این استان خبر داد.

وی  با اشاره به پایلوت بودن مازندران در پیاده سازی طرح جامع مالیاتی و یکپارچه کردن امور مودیان در یک طرح جامع، افزود: شهروندان مازندرانی تا اجرای نهایی این طرح ملی در همه ادارات امور مالیاتی در سطح کشور می توانند از ارائه خدمات یکپارچه مالیاتی در کشور بهره مند شوند.

حمزه ای گفت: پس از اجرایی شدن این طرح در کشور، شهروندان می توانند در هر کجای ایران که باشند از خدمات ارائه شده توسط ادارات امور مالیاتی استفاده کنند.

وی با اشاره به تدابیر اندیشیده شده در سازمان امور مالیاتی کشور افزود: شروع این طرح از سال گذشته در برخی از استان های کشور و پیاده سازی آن امسال در مازندران و چند استان دیگر آغاز شده است.

مدیرکل مالیاتی مازندران گفت: اداراتی که در مازندران مشمول اجرای طرح جامع مالیاتی خواهند بود، به واسطه منابع مالی و فاصله زمانی تا مرکز استان به ترتیب از شرق استان اداره امور مالیاتی شهرستان بهشهر آغاز می شود.

مدیر کل امور مالیاتی مازندران از شهروندان خواست تا با افزایش آستانه تحمل خود تا نهایی شدن طرح و با عنایت به الزام تغییر در فضای فیزیکی ادارات مشمول طرح جامع مالیاتی در صورت مشاهده تغییر و تحول معماری با سعه صدر با اتفاق مذکور برخورد کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

م . ک 31 ارديبهشت 1393
با سلام .
نام مدیر کل محترم مالیاتی مازندران علی اکبر حمز ه ای میباشد .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.034 seconds.